НОВА услуга за българския пазар

Най-често задаваните въпроси

За услугата:

Дългосрочен наем на нови автомобили с включено пълно обслужване.

Регистрация КАТ + комплект безопасност; Личен асистент за твоя автомобил; Гражданска отговорност; Автокаско; Данък МПС; Сервизно обслужване спрямо изискванията на производителя; Комплект гуми с включен монтаж, демонтаж и съхранение.


Бонуси: Заместващ автомобил клас B до 5 дни веднъж в годината; 1 път годишно завеждане на щета.

Стандартният срок на договор е за 36 месеца и 15 000 км годишен пробег.

SIMPL предлага различни промо активности, така че те съветваме да се свържеш с нас, за да получиш актуална информация за условията, които бихме могли да ти предложим.

  • Кандидатстваш в няколко лесни стъпки online;
  • До 30 минути служител на Simpl ще се свърже с теб;
  • До 1 час получаваш отговор за одобрение;
  • В рамките на 1 ден подписваш договор на удобно за теб място;
  • До 2 дни взимаш своя нов автомобил.

Личният асистент струва 20 лв. на месец.

Да, SIMPL е за всяка марка и модел нов автомобил. Избираш колата от дилър и SIMPL се грижи всичко останало.

Да, SIMPL е насочен към физически лица и малки фирми.

Обслужване на договора за наем:

Да, като за целта ще ти издадем нотариално заверено пълномощно.


Нужно е само да попълниш искане и наш служител ще се свърже с теб.


Документите, от които имаме нужда за неговото издаване са: лична карта и шофьорска книжка.


Важно! Имай предвид, че за следните държави: Босна и Херцеговина, Черна гора, Албания, Косово, Украйна, Молдова, Грузия, Русия, Беларус, Афганистан, Армения е необходимо разрешение от застрахователната компания. При съгласие от тяхна страна ще бъде издадено допълнение към полицата Автокаско.


Експресната поръчка се изготвя в рамките на 24 часа, а стандартната за 3 работни дни. Услугата се заплаща спрямо тарифата за таксите и комисионните на SIMPL.

Седмица преди да са изтекли застраховките на автомобила, ще получиш новите с куриер на посочен от теб адрес.

Имаш 5 дневен гратисен срок от датата на падежа, за да заплатиш месечната си вноска. Ако има забавяне се начислява неустойка за целия период на забава.

Да, след третата година можеш да върнеш автомобила съгласно описаните условия в договора.

Това обстоятелство е свързано с повишен застрахователен риск за имуществото, поради което е необходимо да бъдат предприети мерки по неговото опазване (гараж, охраняем паркинг).


Свържи се с нас на 0700 50 111 или на имейл: info@drivesimpl.bg 


Наш служител ще дойде на място и ще задейства процедура по привеждане в изправност на заключващата и сигнално-охранителна система.


*Услугата се заплаща по тарифата на SIMPL. Сервизните разходи по привеждане в изправност на заключващата и сигнално-охранителна система са за твоя сметка.

  • Първо, уведоми органите на МВР, които ще ти издадат удостоверение за настъпило събитие;
  • Свържи се с нас по телефон 0700 50 111 или e-mail: info@drivesimpl.bg;
  • Представи ни удостоверението за настъпило събитие, издадено от МВР;
  • Наш служител ще се свърже с теб за получаването на дубликата;
  • Срокът за издаването на дубликата е три работни дни.

Услугата се заплаща по Тарифа на SIMPL. Държавните такси по пререгистрация също са за твоя сметка.

  • Уведоми за инцидента на тел. 112. Съобщи точното си местоположение; има ли пострадали; нужна ли е медицинска помощ; автомобилите в движение ли са. По този начин ще бъде преценено дали става въпрос за леко ПТП и необходимо ли e КАТ да посетят местопроизшествието или ще регистрират обаждането, и ще ти дадат вх. №;
  • Обади се в застрахователната компания на номер 070017241, от където ще получиш указания;
  • Срокът за завеждане на щета е 3 календарни дни;
  • След като заведеш щета, попълни и изпрати на SIMPL Уведомление за настъпило застрахователно събитие или се свържи с нас на телефон 0700 50 111;
  • Следи за спазването на всички изисквания, посочени в Общите условия на застрахователя и Общите условия на наемодателя.

При получен Електронен фиш за налагане на глоба за извършено нарушение, установено с автоматизирано техническо средство, ние ще препратим фиша към теб по email.


В 5-дневен срок от датата на получаване на електронния фиш е необходимо да изпратиш до SIMPL писмена декларация (образец) за лицето извършило нарушението и копие от свидетелстното му за управление на МПС.


В случай, че не изпълниш посочените по-горе действия SIMPL в качеството си на собственик на МПС, ще заплати 70 % от размера на наложената глоба, съгласно чл. 189, ал. 8 и ал. 9 от Закона за движение по пътищата. Глобата ще бъде префактурирана и дължима от теб.


Важно! Моля, не предприемай действия по заплащане на електронния фиш директно към контролния орган.


За въпроси свържете се с нас на 0700 50 111.

Дължи се наказателна неустойка в размер на 0,30 лв без ДДС на всеки превишен км.

Връзка с личен асистент и допълнителни услуги:

Лесно можеш да се свържеш с твоя асистент и да заявиш услуга през SIMPL Аpp - лесно и приятно за ползване мобилно приложение или да се свържеш с нас на

0700 50 111.

Новият си автомобил можеш да получиш на всяко удобно за теб място.

Целта на SIMPL асистентът е той да следи и организира навременното обслужване на автомобила. Когато наближи дадено обслужване, например смяна на гуми, то ние се свързваме, за да предложим удобни ден и час. След уговорка наш служител идва, идентифицира се, взима колата => обслужва я => връща я в удобни за клиента място и час. 


Клиентът получава рипорт за маршрута, по който е минала колата и средната й скорост на движение. Всички документи от доставчици на услуги, приемо-предавателни протоколи и снимки на колата, се съхраняват в досието на колата в SIMPL приложението.

По всяко време можеш да заявяваш допълнителни услуги към наема, като:

  • Допълнителен оглед на автомобила в сервиз  
  • Трансфер летище и паркинг
  • Заместващ автомобил на преференциални цени
  • Завеждане на щети извън пакет
  • Минаване ГТП след 3-та година

Не откриваш това, което ти трябва. Свържи се с нас на 070050111.

Цялата история за обслужването на автомобила може да следиш в SIMPL App – лесно и приятно за ползване мобилно приложение.

Стандартно сервизно обслужване спрямо изискванията на производителя – смяна на масло и филтри, с включени консумативи.