Най-често задаваните въпроси
За SIMPL:
Дългосрочен наем на нови автомобили с включено пълно обслужване.
Регистрация КАТ + комплект безопасност; Личен асистент за твоя автомобил; Гражданска отговорност; Автокаско; Данък МПС; Сервизно обслужване спрямо изискванията на производителя; Комплект гуми с включен монтаж, демонтаж и съхранение.
Бонуси: Заместващ автомобил клас B до 5 дни веднъж в годината; 1 път годишно завеждане на щета.
Свържи се с нас и ще изготвим индивидуална оферта спрямо твоите нужди.
Да, има. Получаваш нова кола срещу депозит от 1 месечна вноска.
Кандидатстваш в няколко лесни стъпки online:
✔ Получаваш оферта по мейл
✔ Изпращаш документи за одобрение
✔ До 1 час получаваш отговор от нас
✔ Подписваш дигитално с Evrotrust
✔ До 2 дни взимаш своя нов автомобил.
Личният асистент струва 20 лв. на месец.
Да, SIMPL е за всяка марка и модел нов автомобил. Избираш колата от дилър и SIMPL се грижи всичко останало.
Да, SIMPL е насочен към физически лица и малки фирми.
За да ви предоставим изцяло дигитален и оторизиран метод за подписване на документи, на който можете да имате доверие. Как работи? Сваляте приложението, пестите време и пари, като бързо и лесно подписвате своите документи изцяло електронно.
Всеки допълнителен километър, който изминеш над посочения в договора пробег, ще бъде таксуван в края на периода по 0,30лв. без ДДС на колометър.
При прекратяване на наема клиентът дължи 50% от
оставащите брой вноски по наема.
За Ready 2 Go Коли
Това е наем на малко употребявани, готови за ползване автомобили. Ready 2 Go Коли e нова, гъвкава концепция за мобилност без дългосрочен ангажимент.
Просто резервирай своя автомобил, подпиши изцяло дигитално и карай страхотен автомобил за фиксирана месечна пакетна цена, която включва всички разходи, освен зареждане с гориво.
За всеки, който цени постоянната мобилност и гъвкавост, но към момента не планува закупуване или финансиране на автомобил.
- Simpl aсистент, който се грижи за автомобила
- Каско
- Гражданска отговорност
- Винетка
- ГТП
- Данък МПС
- Сервизно обслужване
- Гуми + монтаж/демонтаж и съхранение
- Бонус: Завеждане щета
- Бонус: Заместващ автомобил
- Бонус: 24 часа пътна помощ
Гъвкави опции за срок. Избери период от 6, 12 или 24 месеца.
Пробегът на месец е 1250км, с опция да прехвърляш неизминати километри за следващия. Максималният пробег за 12 месеца е 15 000 км.
Спрямо срока на договора
/6, 12, 24 месеца/ връщаш оставащия брой вноски за избрания период на договора.
- Пътна помощ при техническа/механична повреда в България - неограничен брой пъти;
- Репатриране на аварирал автомобил до най-близък сервиз в града или най-близък областен град - неограничен брой пъти;
- Услуги на пътя (подаване на ток, смяна на спукана гума, ремонт на пътя без нарушаване на гаранцията) – неограничен брой пъти;
- 24/7 обслужване с кол център услуги
Заплащаш един месечен наем за избрания автомобил и караш свободно желаната кола. Без скрити такси и допълнителни разходи.
Всеки допълнителен километър (извън пакета от 1250 на месец), се таксува по 0,20 стотинки без ДДС.
Разбира се! За твоя сигурност и комфорт ти предлагаме едно безплатно пробно шофиране, защото знаем колко е важен изборът на автомобил.
Личен асистент и допълнителни услуги:
Лесно можеш да се свържеш с твоя асистент и да заявиш услуга през SIMPL Аpp - лесно и приятно за ползване мобилно приложение или да се свържеш с нас на
0700 50 111.
Новият си автомобил можеш да получиш на всяко удобно за теб място.
Целта на SIMPL асистентът е той да следи и организира навременното обслужване на автомобила. Когато наближи дадено обслужване, например смяна на гуми, то ние се свързваме, за да предложим удобни ден и час. След уговорка наш служител идва, идентифицира се, взима колата => обслужва я => връща я в удобни за клиента място и час.
Клиентът получава рипорт за маршрута, по който е минала колата и средната й скорост на движение. Всички документи от доставчици на услуги, приемо-предавателни протоколи и снимки на колата, се съхраняват в досието на колата в SIMPL приложението.
По всяко време можеш да заявяваш допълнителни услуги към наема, като:
- Допълнителен оглед на автомобила в сервиз
- Трансфер летище и паркинг
- Заместващ автомобил на преференциални цени
- Завеждане на щети извън пакет
- Минаване ГТП след 3-та година
Не откриваш това, което ти трябва. Свържи се с нас на 070050111.
Цялата история за обслужването на автомобила може да следиш в SIMPL App – лесно и приятно за ползване мобилно приложение.
Стандартно сервизно обслужване спрямо изискванията на производителя – смяна на масло и филтри, с включени консумативи.
1. С твоята DriveSimpl карта получаваш:
Отложено плащане
7ст фиксирана отстъпка за всички горива
Подробна разбивка за всяко зареждане в 1 месечна фактура
2. Как можеш да се сдобиеш с DriveSimpl карта?
Има само 1 условие! Да си наш клиент!
3. Как да заявиш DriveSimpl карта?
Като се свържеш с нас на: info@drivesimpl.bg или се обади на 0700 50 111
Обслужване на договора за наем:
Да, като за целта ще ти издадем нотариално заверено пълномощно.
Нужно е само да попълниш искане и наш служител ще се свърже с теб.
Документите, от които имаме нужда за неговото издаване са: лична карта и шофьорска книжка.
Важно! Имай предвид, че за следните държави: Босна и Херцеговина, Черна гора, Албания, Косово, Украйна, Молдова, Грузия, Русия, Беларус, Афганистан, Армения е необходимо разрешение от застрахователната компания. При съгласие от тяхна страна ще бъде издадено допълнение към полицата Автокаско.
Експресната поръчка се изготвя в рамките на 24 часа, а стандартната за 3 работни дни. Услугата се заплаща спрямо тарифата за таксите и комисионните на SIMPL.
Седмица преди да са изтекли застраховките на автомобила, ще получиш новите с куриер на посочен от теб адрес.
Имаш 5 дневен гратисен срок от датата на падежа, за да заплатиш месечната си вноска. Ако има забавяне се начислява неустойка за целия период на забава.
Това обстоятелство е свързано с повишен застрахователен риск за имуществото, поради което е необходимо да бъдат предприети мерки по неговото опазване (гараж, охраняем паркинг).
Свържи се с нас на 0700 50 111 или на имейл: info@drivesimpl.bg
Наш служител ще дойде на място и ще задейства процедура по привеждане в изправност на заключващата и сигнално-охранителна система.
*Услугата се заплаща по тарифата на SIMPL. Сервизните разходи по привеждане в изправност на заключващата и сигнално-охранителна система са за твоя сметка.
- Първо, уведоми органите на МВР, които ще ти издадат удостоверение за настъпило събитие;
- Свържи се с нас по телефон 0700 50 111 или e-mail: info@drivesimpl.bg;
- Представи ни удостоверението за настъпило събитие, издадено от МВР;
- Наш служител ще се свърже с теб за получаването на дубликата;
- Срокът за издаването на дубликата е три работни дни.
Услугата се заплаща по Тарифа на SIMPL. Държавните такси по пререгистрация също са за твоя сметка.
- Уведоми за инцидента на тел. 112. Съобщи точното си местоположение; има ли пострадали; нужна ли е медицинска помощ; автомобилите в движение ли са. По този начин ще бъде преценено дали става въпрос за леко ПТП и необходимо ли e КАТ да посетят местопроизшествието или ще регистрират обаждането, и ще ти дадат вх. №;
- Обади се в застрахователната компания на номер 070017241, от където ще получиш указания;
- Срокът за завеждане на щета е 3 календарни дни;
- След като заведеш щета, попълни и изпрати на SIMPL Уведомление за настъпило застрахователно събитие или се свържи с нас на телефон 0700 50 111;
- Следи за спазването на всички изисквания, посочени в Общите условия на застрахователя и Общите условия на наемодателя.
При получен Електронен фиш за налагане на глоба за извършено нарушение, установено с автоматизирано техническо средство, ние ще препратим фиша към теб по email.
В 5-дневен срок от датата на получаване на електронния фиш е необходимо да изпратиш до SIMPL писмена декларация (образец) за лицето извършило нарушението и копие от свидетелстното му за управление на МПС.
В случай, че не изпълниш посочените по-горе действия SIMPL в качеството си на собственик на МПС, ще заплати 70 % от размера на наложената глоба, съгласно чл. 189, ал. 8 и ал. 9 от Закона за движение по пътищата. Глобата ще бъде префактурирана и дължима от теб.
Важно! Моля, не предприемай действия по заплащане на електронния фиш директно към контролния орган.
За въпроси свържете се с нас на 0700 50 111.